top of page

Een race tegen de klok met 17 kg verlies


 

Lieve allemaal,

Dit ben ik. In 2014 startte ik als student Journalistiek en parttime kelner.

Een combinatie die me het cadeautje burnout opleverde met 17 kilogram verlies als gevolg.

Ik heb geen billetjes meer. Ik ben van maat 38/40 naar een 34 gekropen. Kleren en make-up zeggen me niets op het moment en een dag zonder paniek is voor mij alles.

Momenteel vecht ik om beter te worden en kan ik niet meer studeren.

Ik slik dagelijks anti-depressiva en slaapmedicatie, waar ik van walg.

Via deze blog hoop ik mijn omgeving uit te kunnen leggen hoe ik me voel.

Ik hoop (stiekem, want ik blijf een dromer) het taboe te doorbreken dat heerst rond burnout. Misschien ben ik een geruststelling voor andere mensen en kan ik zo anderen bereiken die net als mij strijden tegen deze ziekte.

Kijk verder dan je neus lang is, via social media ziet alles er zo mooi uit maar wie weet ken jij onbewust ook iemand in je omgeving die hiermee worstelt.

Heb je vragen, stel ze gerust. Like, deel en share.

Liefs,

Mij

LIFE GOALS

#1 

Gaining weight.

 

#2

Enjoy life, work and finish my study.

 

#3

Being able to travel and have no fears.

bottom of page